Kezdőlap

Keresés az oldalon

Utolsó hozzászólások
Megosztás

Endrésik Zsolt

.
Jelölő szervezet: JOBBIK
Mennyire elégedett Ön a képviselő munkájával? 2.28/5 (1029 Szavazat)

Fogadóóra, egyéb információk

Nincs megadva...

Üzenjen, szóljon hozzá

Hozzászólás
Név: E-mail:
Adja meg a lenti mezőben az ellenőrző kódot
(kisbetű/nagybetű érzékeny)
A képviselő elektronikus elérhetősége nem ismert, az üzenetet nem tudjuk kézbesíteni! (csak az oldalon jelenik meg)
Mi tekintettel vagyunk a személyiségi jogokra, elutasítjuk a gyűlöletkeltést és az uszítást. Kérjük, tegyen így Ön is, hiszen a hozzászólást saját felelősségére írja! Ön a(z) 54.145.183.126 IP címről szól hozzá.
10.Bedeginé Kincses Ibolyaválasz2013.06.20 19:26:38
Budapest 2013.Június 12.

Nyílt Levél Minden Országgyűlési Képviselőhöz!
Tisztelt Képviselőink!
Tudatában vagyunk annak, hogy a földtörvény elfogadása akár néhány szavazaton is múlhat, ezért kérjük, az ismét elhalasztott zárószavazása előtt, fontolják meg gondolatainkat. A legfontosabb kifogásunk: a földtörvénytervezet május közepén történt beterjesztését nem előzte meg széles körű társadalmi vita, de az átlagpolgár is nagyon kevés és hiányos információt kapott a tervezetről, pedig Európában egyedülálló módon naponta hat óránál többet tv-nézéssel tölt. Hiába! Önmagában az a tény sem kapott nyilvánosságot az országos közszolgálati és kereskedelmi médiában, miszerint a „külföldi” fogalmát a tervezet helytelenül értelmezi, amikor úgy határozza meg: nem tagállami állampolgár. De tagállami, a német, olasz, francia stb., pedig az ezer éves államiságot, irodalmat, történelmet jogrendet és ez alapján következő szövegértést kimunkáló magyar közgondolkodásban ezek nagyon is külföldiek. Valamint „külföldi jogi személy” a nem tagállami székhelyű jogi személyt tartja külföldi jogi személynek, - mindez elfogadhatatlan félremagyarázás, szófacsarás. Mindez önmagában is elegendő ahhoz, hogy a törvényt Ön ne szavazza meg!

Szintén súlyos probléma az a jogi csűrés-csavarás, ami a tulajdonjog megszerzését lehetővé teszi jogi személy számára is. A termőföld olyan értékes vagyon amely az egész magyar nemzet életére, jövőjére jelentős kihatással van ezért egyes speciális esetet kivéve, jogi személy termőföldet legfeljebb csak használhat. Egyébként sem szerencsés, hogy a termőföldre tulajdonjog alapítható, hiszen ez ellentétes az ezeréves magyar jogrenddel, melyet az állami önrendelkezésünket helyreállító, és Önök által megszavazott Alaptörvény tartalmaz. Alapvető elvárás a földtörvénnyel szemben: a földtulajdon-szerzését pontosan szabályozza, a kívülállók tulajdonszerzését akadályozza meg. Ennek érdekében be kellett volna építeniük biztosítékokat más európai tagállamok mintájára.

Ez a tervezet egyre távolabb kerül attól a Vidékfejlesztési Stratégiától melyben a családi gazdaságok és kisüzemek valamint a nagyüzemek 80%-20%-os egészséges aránya alakulna ki. Ennek kidolgozása Ángyán József személyéhez fűződik. Az ő becsületes, és lelkiismeretes kiállása, mindenképpen követendő példa kell legyen a többi képviselő számára, akkor is, ha a jelenlegi kormányzat a személyétől elfordult, hiszen eredendően a kormányra kerülés előtt az Ángyán-féle földprogramra épültek a választási ígéretek, majd maga a kormányprogram. Ángyán Józsefet a politikai megtorlástól csak a nyilvánosság védheti meg, ennek kiemelt szereplője minden országgyűlési képviselő. Ezért is szólítunk fel minden országgyűlési képviselőt, hogy döntsenek felelősen, kövessék dr. Ángyán József professzor úr példáját és nemmel szavazzanak.

Összefoglalva az elmúlt három évben nem mindig sikerült a képviselői megbízatás követelményeinek, de főként a választók elvárásainak megfelelő törvényeket alkotni. Tisztelet a kivételnek. Kérjük önöket, ne fogadjanak el olyan törvényt, amely nem a magyar nemzet érdekeit szolgálja! Ne fogadjanak el olyan földtörvényt, amely kivérezteti a magyar vidéket, tönkre teszi a magyar parasztot, aki évszázadokig a nemzet gerince és megtartója volt. Végezetül ne olyan törvényt fogadjanak el, amely vörös és zöld és még vörösebb és még zöldebb oligarchák kicsinyes, haszonleső érdekeit szolgálja. Fogadjanak el olyan földtörvényt melyre önök is büszkék lehetnek, mert nem kell állandóan módosítgatni, mint az Alaptörvényt. Hallgassanak szívükre, lelkiismeretükre, tegyék félre a pártfegyelmet, mert ez a törvény az új magyar demokrácia legfontosabb szabályozója lesz, és aki ebben közreműködik, az hazafiságból, a nemzethez való tartozásból vizsgázik. Végső soron a jellem legkeményebb próbája, mely nem a pillanatnyi diktátum és érdek, hanem a nemzet örökérvényű léte és igazsága alapján kerül majd megítélésre.

A legújabb fejlemény: a legutóbbi tárgyalások a kormányzat és a civilek között ismét eredménytelenül végződött, mert nem engedélyezték az esemény rögzítését a nyilvánosság számára, vagyis ki kívánják zárni a társadalmat a részletekből. Egyszóval titkolóznak, mert tudják, hogy valami nagyon nincs rendben. Ezért felszólítjuk Önöket. hogy a választóknak tett ígéretükhöz és képviselői esküjükhöz híven erre a földtörvény tervezetre, végszavazáskor, a Magyar Nemzet életbevágóan fontos érdekeit mindenek előtt figyelembe véve szavazzanak nemmel! Valódi honatyától másféle szavazást nem tudunk elfogadni. A törvény megszavazói önmaguk felett mondanak ítéletet: a szavazógépezetté züllesztett képviselő méltatlan tisztségére és elszámolással tartozik döntéséért.

Párthovatartozástól függetlenül mi választók erre a törvénytervezetre csak a nem szavazatot tudjuk elfogadni.


Üdvözlettel:



Győrey Attila
választópolgár
1185 Budapest Kaszás utca 4/a
9."Egyeztetés"válasz2013.06.19 23:02:42
Lesz-e négy igaz ember Ninivében?
2013. június 10. 17:12

A földtörvény jelenlegi tervezete a végső pusztulást hozhatja el a magyar vidékre.

\"A földtörvény jelenlegi tervezete a végső pusztulást hozhatja el a magyar vidékre. A parasztság, az egyetlen szakrális alapú történeti társadalmi réteg a XX. század többes csapásai után jelenleg a kihalás szélére sodródott. Eközben a globalizálódó világban a tőke gátlástalan koncentrációját látjuk, az erőforrások és így a termőföldek is egyre kevesebb és egyre nagyobb gazdasági társaság, érdekcsoport kezére jutnak. Ebben a viszonyrendszerben az értékek elpusztulnak a profitcél keltette nyomás alatt: ami számunkra a szülőföldünket, a tájat, az életet termő anyaföldet jelenti, az termelési tényezővé, tőkévé vált - és mint ilyen ezek szabad áramlásának körébe tartozik.

Helyesebb volna azt a megállapítást alkalmaznunk, hogy a földtörvény valójában nem hoz újat számunkra, hanem csupán a világszerte megindult emberiség- és teremtésellenes folyamatoknak az elismerését, befogadását és végrehajtását jelenti. Ennek ékes példája, hogy a javaslat lehetővé teszi az Európai Unió állampolgárai és gazdasági társaságai számára a magyar föld tulajdonjogának megszerzését.\"
8.Makra Péterválasz2013.05.02 12:27:53
Tisztelt Urak és hölgyek! Ez egy vitaindító rövid ismertető, melyet minden politikai pártnak és a médiának is megküldök. Továbbá a Facebookon is széles körben terjesztem.
A mai gazdasági, és ebből kifolyólag a politikai helyzet is totálisan átláthatatlan. A hitelpénz rendszere működésképtelenné vált. Az emberek nyomorúsága és megalázottsága már elérte tűrőképességük határát, vagy meg is haladta azt. Senki nem tudja, mi a megoldás, legfőképpen azok nem, akik ennek a területnek a szakértőinek tartják magukat.
Én leírtam, hogy mi a megoldás. A tudományos pénzrendszer egészen egyszerűen bevezethető. Ennek felfogásához csupán egy valódi tudományos elvi forradalmi, kopernikuszi fordulat szükséges. A pénzelméletek egyike sem volt soha adekvát, sem a mennyiségi, sem a commodity-emélet. Az adekvát elmélet a könyvben található. Megtalálható ott a hitelpénz keletkezésének véletlenszerűsége, túlhaladottsága, és a megoldása. A könyv az interneten ingyen olvasható.
forradalom.fw.hu
Az a politikus, aki ezt nem tanulmányozza, és nem terjeszti elő a parlamentben, az vagy ostoba, és nem való értelmes emberek közé, vagy érdeke fűződik a hitelpénz fenntartásához, és akkor hazaáruló. Ennél a bűncselekménynél a büntetés megelőzi az ítéletet.
A tudományos pénz állandó vásárlóértékű időfüggetlenül, nincs benne infláció, v. defláció. Ez minden országnak érdeke, tehát ha itt elkezdjük, senki nem fog ellenünk háborút indítani, hanem a többi nép is meg fogja ezt a rendszert érteni, és be fogja vezettetni otthon. Én ebből egyetlen forintot nem profitálok. A könyv maga nem csupán erről szól, hanem a létező társadalmi problémák széles körét átfogja, és megoldja. Most csupán a gazdasági rendszerről kívánok vitát nyitni, mert a többi talán még meghaladja a politikusok szellemi színvonalát. Ez egy technikai kérdés, politikamentes, és az egész közösség javát szolgálja. Az adók szinte azonnal csökkennének, teljes foglalkoztatottság lenne rövidebb munkaidőben, a mainál jóval nagyobb életszínvonalon.
Eddig egyetlen politikus sem vette a fáradságot, hogy elolvassa ezt a könyvet. Ez azt jelenti, hogy vagy nagyon el vannak foglalva egymás gyalázkodásával, vagy nagyon ostobák, vagy hazaárulók. A választók érdeke a változtatás. Nyomást kell gyakorolni a politikai elitre, hogy azzal foglalkozzanak, amire meg lettek választva. Ezért fordulok a széles nyilvánossághoz. A politikusok nem-cselekvése is hazaárulás. Az elmélet alapjai, és a következtetések megdönthetetlenek. A pénzrendszer átalakításának minden egyes lépése le van írva, tehát nem kell ezzel sem terhelni az egymásra fröcsögéshez szokott agyvelejüket. Nincs lehetőség az ignorálásra. Aki meg tudja cáfolni az ott leírtakat, tegye meg. 5 milliós a jutalom érte. Politikus urak, hölgyek, tisztelt nagyközönség, jó olvasást önöknek, és ha valami nem világos, kérdezzenek. A könyv le lett rövidítve, eredetileg 600 oldalas. A szellemi színvonalát is megpróbáltam egy okos közemberhez igazítani. Minden válaszra készen állok. A gazdasági rendszer csupán 50 oldal a 164-ből. Erre koncentráljanak. Tetteket akarok látni, valódi, az egész számára fontos tetteket. Jó olvasást.
7.Anonimválasz2012.09.01 18:34:31
Tisztelt képviselő Úr/Hölgy. Feltenné-e ön az illetékeseknek a parlamentben a következő rövid kérdésünket?

Hogyan tehették ki a Bankok a hitelfelvevőket –akik, deviza-nyilvántartás károsultak jelenleg-egy hosszú távú korlátlan kockázatvállalásnak-az árfolyam ingadozása-mikor tudták, hogy a hitelfelvevők egy korlátozott teljesítő képességgel rendelkeznek!A bank szakembere tudta az ingatlan értékét és a hitelfelvevő jövedelmét!És miért nem foglalták bele a kockázatkezelést jelen konstrukciójú hitelekbe?
Tájékoztatjuk Önt felvettük a kapcsolatot az Európai Parlamenti képviselőkkel is!
Tisztelt európai parlamenti képviselő Úr/Hölgy!
Olyan okiratok, aggálytalan tartalmú tényközlő okiratok, (mert Banki forrásokból származnak és hitelesítettek), kerültek birtokunkba, mely alapjaiban rengeti meg a magyarországi bankrendszert, de egész Európát behálózó bankszektort, és az azokba vetett bizalom is megingott!
Ezt remélem, nem kell ecsetelnünk mekkora érdeksérelemmel, jár hazánkban. A világon nincs példa rá, olyan banki szokásjog alakult ki és vert gyökeret hazánkban. Egyedileg országunk lakosságára, saját találmányként büszkélkedhetnek vele. Alábbiakban a lehető legrövidebben összefoglaljuk azokat a banktechnikákat, melyekkel közel négyezer ember tragédiáját és hárommillió honfitársunkat sodortak a létbizonytalanság határára.
Jelen pillanatban hatósági eljárások sorozatát indítottuk, de eddig csak részsikereket értünk el. Hiszen a londoni bankbotrány csak egy enyhe szellő, lesz ahhoz a viharhoz képest, mely kialakulóban van Magyarországon. A Magyar Jegybank a kereskedelmi bankok közreműködésével aláaknázták társadalmunkat. Soha nem gondolták, hogy valaha is kiderül az, melyet megosztunk most Önökkel!
Kérdezhetnék joggal, miért nem az országunkban működtetett hatóságokhoz fordulunk, miért nem rendezzük el ezt úgymond házon belül? Mire levelünk végére érnek erre is megkapják a választ.
Ismertetjük akkor a valós helyzetet:
A deviza hiteleknél a deviza tőke forint ellenértékének a 70-80%-os növekedése a kezdeti hitelkamatok megduplázódása eredményezte azt, hogy a hitelezés évei alatt a lakosság tartalékait a hiteleik törlesztése felemésztette és közismert tény az is, hogy az állampolgárok jelentős részének már nincs megtakarítása. A deviza hiteles lakosságot a kereskedelmi bankok eladósították és vagyontalanná tették a tőke tartozás devizában történő nyilvántartásával.

A vagyontalanná tétel és az eladósítás miatt előállt helyzetben az érintettek alkotmányos jogai sérülnek, megszűnnek.

A bűntetthez hozzájárult külső hatásként a nemzetközi világválság és az, hogy a hazai kereskedelmi bankok forráshoz jutási lehetőségei beszűkültek, jelentősen megdrágultak. Ezért kényszerűségből a hazai Jegybank mivel korlátlan forint forrással rendelkezett, hozzájárult a likviditási problémák feloldásához.

A jelenlegi jegybank elnök a tevékenysége során hozzájárult ahhoz, hogy a Magyar Nemzeti Bank hitelezőként, refinanszírozóként a hazai devizahitelezést folytató kereskedelmi bankok forrásait Fx-swap ügyleteken keresztül biztosítsa. Természetesen nem ez a tevékenység jelenti a bűntettet, viszont a további magatartásával már előidézte azt. Az MNB refinanszírozóként tehát érdekeltté válhatott abban, mert az MNB az ügyletbe egy rendkívül kedvező árfolyam pozíción szállt be, hogy a hazai deviza nyilvántartású hitelek kockázatkezelése elmaradjon (mert így eredeti állandó a deviza tőke összege, mely csak az ügyfelek befizetésével tud csökkenni) tehát érdekeltté vált, hogy fenntartsanak egy fenntarthatatlan állapotot. Az alkalmazhatott kockázat kezelési módszerekkel az érintett deviza nyilvántartott ügyfelek nyilvántartásában csereügyletekkel illetve nyilvántartási tőke (devizanem) cserével a lakossági deviza tartozások csökkenését, jelentős mérséklését lehetett volna elérni.
A legfontosabb, hogy jelenleg amikor már a laikusok is kezdik megérteni a pénzügyi jelentőségét a nemzetközi történéseknek, ilyen a görög vagy a spanyol válság kihatása a forint állapotára, ekkor sem történik meg a lakossági hitelek kockázatkezelésének a „kezdeményezése” az érintett deviza hitelezést folytató kereskedelmi bankok által. Az államnak a törvényi beavatkozásai pedig szintén nem ismerik el a kockázatkezelési lehetőségeket, inkább az árfolyam rögzítését javasolják ami egy ideig kisebb összegű havi törlesztő részletet jelent. Tehát a korlátlanul előálló árfolyam okozta többlet megfizetése törvényileg szabályozottan de meg kell történjen a későbbiekben, ezzel a hitelek futamideje megbecsülhetetlenül kitolódhat. Ez innentől már igen kis nyerési eséllyel kecsegtető szerencsejáték, ahol a kockázatok korlátlanul előállhatnak. Az ember várható élettartamára és aktív életkorára tekintet nélküli konstrukciók képtelen élethelyzeteket eredményeznek és eredményezhetnek jelenleg és a jövőben is.

Az is megállapítható a közzétett eredmény adatokból / MNB nyilatkozatok /, hogy ez a MNB-i refinanszírozás közvetlenül nem a hazai kereskedelmi bankoknak történik, hanem „árdrágítás” céljából a hazai kereskedelmi bankok anyabankjain keresztül valósul meg. Ezzel „mintha” anyabanki finanszírozás látszatát lehet fenntartani, de így a hazai kereskedelmi bankoknak a forrás szerzés többszereplőssé válik, költségeik nőnek amíg a hasznuk csökken.

Ezzel a hazai kereskedelmi bankok nyereségessége csökkenést mutat, de a beiktatott „mintha” tulajdonosi forrásszerzéssel a haszon közvetlenül az anyabanknál jelentkezik. Az ügylet tehát kárt okoz a lakosságnak a hiteleik kamataiban, mert érvényesítésre kerül az emelkedett forrás költség, valamint kárt okoz a nyereségtelenebbé tett hazai bankszektornál, mert itt az adó tekintetében jelentkezik elmaradás.
A Magyar Nemzeti Bank „eladta magát külföldi devizában” ami azt jelenti, hogy egy esetlegesen előálló forintromlás számára árfolyam nyereséget, míg egy esetleges forinterősödés számára veszteséget fog eredményezni, de utóbbi kizárt mivel ekkora forint erősödés ma már elképzelhetetlen. Az érintett devizában nyilvántartott hiteles lakossággal szemben a jegybank elnök által vezetett intézmény, tehát „ellenkező” devizapozícióban van. Itt is megemlítem, hogy nem általánosan beszélünk forintromlásról vagy elértéktelenedésről hanem kimondottan egy adott devizával szembeni árfolyamállapotról mondható ez el (CHF).

Az MNB által finanszírozásra került ügylet típusából, jellegéből és nagyságrendjéből adódik, hogy a vezetőségnek tudnia kell azt, hogy a forrásaira a hazai lakosság devizában nyilvántartott hitelei miatt van szükség. Ezen ügylet hozadékaként jelentkezik a Nemzeti Bankban a nyilvántartott deviza követeléséből eredő a forint árfolyam kedvezőtlen alakulása miatti árfolyamnyereség.

Egy jegybank elnöknek aki maga is jelentős megtakarítással (milliárdos befektetés Cipruson) rendelkezik, tudnia kell azt, hogy a deviza tőke nyilvántartásnál jelentkező „árfolyamkockázatok is kezelhetőek”. Ezeket kockázatkezeléseket könnyedén megtehetik a kereskedelmi bankok, mert a devizahiteles ügyfelek szerződéseikben egyoldalúságot adtak a banknak, mint pénzügyi szakértőnek akinek innentől kezdve nem lehetősége, hanem kötelessége a kockázatkezelés.

„Svájci frankban Európában” anyag szerzői megnyugtatónak tartják, hogy az megismert hitelezési gyakorlatokban az adott országok svájci frank hitelei egyoldalúan a pénzügyi intézmények által módosíthatóak, ennek csak az esetlegesen előforduló svájci frank árfolyam jelentős erősödése illetve a forint gyengülése esetén lehet jelentősége.

A kockázatkezelési lehetőség elhallgatásával „mintha” a napot tagadták volna el az érintettektől. Továbbá a svájci frank és forint árfolyam egy nagyobb időintervallumának (20-25 év) a vizsgálatakor is látszik, hogy szinte folyamatosan erősödő frank (CHF) értékeket áraz be a piac. Ebből tudott az, hogy a hosszabb időtávra ezt a deviza nyilvántartást vállaló egyéneknek, időszakonként ezzel az emelkedéssel számolniuk kell és kockázatkezelés nélkül tehát egyértelműen csapdába csalták a bankok az ügyfeleiket. A lakossági tájékoztatások 10-15 % érték ingadozásról szóltak a hitelek felvétele idején, ezt a pár hónapos illetve éves visszatekintések is igazolták.
Kötelezően a kockázatokra történő figyelemfelhívás helyett, illetve mellett egyértelműen csak az nevezhető prudens magatartásnak, ha a „kockázatkezeléséről szóló tájékoztatás” nem maradt volna el. Azt is meg kell állapítani, hogy aki tömeges kockázatvállalást idéz elő, az erről szóló tájékoztatásokat is megadja az egyénnek, annak tudnia kell, hogyha a figyelemfelhívásról szóló kockázati elem (árfolyamkockázat) bekövetkezik, akkor nem csak az egyén hanem az érintetté tett tömegek miatt ország kockázatot is előidéz, mivel ugyanaz a kockázati esemény fog kihatni mindenkire. Itt a hatósági kontroll, ellenőrzés és illetékesség hiányában a szabályozó intézmények mulasztásának következményeit a lakossággal nem vállaltathatják.

A devizahitelezést folytató kereskedelmi bankok és pénzügyi intézmények tétlenül nézték végig, ahogy a deviza tőke nyilvántartás miatt az ügyfelek által biztosított fedezeten túl, az érintettek magánvagyona is az árfolyammal együtt úszik el. Ennek a mulasztásnak oka kell legyen, oktalanul a pénzügyi világban nem történik semmi, ilyen ok és motivációs tényező a nyereségvágy. Nagyon fontos, hogy nem a forint 70-80% -os elértéktelenedése következett be, nem az infláció vagy a fogyasztói árindex kedvezőtlensége idézett elő ekkora nagyságrendben árfolyamváltozást, itt jellemzően egy devizához képest kialakult értékvesztés állt elő. Ez a deviza nem mellékesen a menedék deviza a pénzügyi szereplők számára, a svájci frank CHF.

Az előállott helyzetet 2008-óta tartja fenn az MNB úgy, hogy jelenlegi árfolyamon már 9500 milliárd forintos nagyságrendben tart nyilván deviza követelést külföldi pénzintézetekkel szemben, ezeken keresztül a magyar lakossággal szemben. Alátámasztja ezt az is, hogy a végtörlesztés törvény adta lehetősége után (ami egy adott alacsonyabb árfolyamon történt) az MNB devizaköveteléseivel együtt nyilvántartott vagyona le is lecsökkent. Az a helyzet állt elő, hogy akkor az erősebb forint árfolyamon kihelyezett összeg nagyságrend maximum elérhette a 5-6000 milliárdot, viszont a forint romlás miatt a jelenlegi árfolyamokon 9500 milliárd forintos követelése keletkezett az MNB-nek.
Ezt az ügyletet nem hazai szinten találták ki, az IMF a Nemzetközi Valutaalap vezető közgazdásza Jang Yung Lee professzor 1997-ben kifejtette az országok hazai jegybank által biztosított forrású „deviza hitelezés” lehetőségét, aminek a lényege, hogy deviza nyilvántartás miatt kedvezőbb kamatozású hiteleket lehet előállítani. De ezt csak szigorú hatósági ellenőrzés, „pénzügyi felügyeleti kontroll” mellett lehet megtenni, mert itt az a kockázat állhat elő, hogy a hazai jegybank ellenérdekelté válhat a hazai fizetőeszköz stabilitásában, valamint a kereskedelmi bankok egyoldalú szerződésekkel visszaélve kedvezőtlen helyzetet tudnak teremteni ügyfeleiknek, akik így kiszolgáltatott helyzetbe kerülnek.

Megemlítenem szükséges, hogy egyes felügyeleti eljárások során, illetve után nem egy Bank által közölt deviza tőke nyilvántartásban, az ügyfelek pozíciójában igazolhatóan megvalósult csereügylet, kockázatkezelés történt, viszont az érintett ügyfelekkel ez a nyereség nem lett közölve, ettől elzárják őket és a keletkezett hasznot a bank sajátjaként tartja nyilván, ebben az ügyben a ügyészségi panasz elbírálása van folyamatban. Egyértelmű a banki tagadása ennek, hiszen ez önmagában is igazolja azt, hogy a deviza nyilvántartású hitelek kockázatkezelése egyszerű határidős csereügyletekkel megoldható. A hatósági tagadása viszont felettébb aggályos és kérdéseket vet fel. Felmerült bennem a kérdés, hogy az ügylet előttük ismeretlensége miatt vagy akár elfogultság miatt nem ismerik el ezt a pénzügyi lehetőséget.

A 2008 február 26-i intervenciós sáv eltörlésével a Magyar Nemzeti Bank áttért a lebegő árfolyamrendszerre, míg ez időpont előtt a forint árfolyama egy adott sávon belül rögzítve volt az EURÓ árfolyamához, keresztárfolyamok révén pedig a többi devizával szemben a forint az EURÓ stabilitását élvezte. Álságos az állítás, hogy a hazai EURÓ bevezetése miatt vált ez szükségessé, ez egyik kiemelt indoklása volt a Kormányzatnak és Jegybanknak. Ennek fényében fontos körülmény az, hogy az intervenciós sáv eltörlését Kormányzati és Jegybanki szinten történt egyeztetések előzték meg, korábban említett svájci tanulmány szerzői is érdekes, aggályos körülménynek tartották ezt az intézkedést és annak időzítését is.
Kiemelten fontosnak tartom azt, hogy ez a svájci dokumentum mely egyértelműen közli, megállapítja az MNB és a PSZÁF hiteles adatszolgáltatásából Rácz István által, hogy a hazai pénzügyi szektor nem finanszírozta és nem refinanszírozta ezeket a frank alapú hiteleket 32 milliárd CHF nagyságrendben sem svájci frankkal, sem frank alapú pénzügyi eszközökkel, így itt csak mérlegen kívüli pénzügyi eszközökről beszélhetünk.(deviza nyilvántartás). A lakosságnak hitelező bankoknak ezért „valós” deviza kitettsége nincsen, ha volna akkor közös érdekből kezelnék az árfolyam kockázatait, ugyanis egy magasabb árfolyamnál az ügyfelek tömeges fizetésképtelensége be fog következni, ami egyszerre fedezetlenséget is eredményez, így ha az ügyfél fizetésképtelenné válik, akkor bank fizetésképtelenné válása is be kell következzen.A 2008-ban hazánkat is elérte a válság, de az USA-ból kiindult és a közelgő világválság jeleit a hazai pénzügyi szektor szereplői már korábban minimum 2007-től érzékelte a bankszövetségi hírlevelek szerint is. Hozzájárult a jelenlegi állapot kialakulásához, hogy az állami hatóságok és felügyeleti szervek rossz helyzetfelismerése, szakmaiatlansága miatt a devizahitelezéssel kapcsolatban nemzetbiztonsági kockázat állt elő.
Nyilvánvaló, hogy a nagyságrend miatt ennek feltárása túl nagy érdeksérelemmel jár, továbbá a vélelmezetten érintett réteg sérthetetlensége és fedhetetlensége okán a bűntett illetve bűntettek több oldalról is fedezettnek tekinthetőek. A helyzetért felelős személyek magas pozíciókat töltenek be, általános megítélésük sérthetetlenséget, feddhetetlenséget feltételez.
Tisztelt képviselő urak/hölgyek most, hogy már tisztán látják a valós helyzetet, megértik azt miért is kerestük meg Önöket. A kialakult helyzet egyre kritikusabb. Naponta lakoltatnak ki családokat otthonaikból. Naponta szakítanak el gyermekeket szüleiktől. Mindezt „banktechnikának” , eltagadott valós hiteltartozások követelései miatt! A szándékosság gyanúja is fennáll, hiszen ez a fentiek miatt okkal vélelmezhető, mert hitelfelvevő az alapvető információk és képességek hiányában voltak, ezért tulajdonképpen be lettek csapva! De amíg a bankok kockázatmentessége a jelzálog és egyéb fedezetek miatt garantált, sőt a hasznuk is garantált a szerződések értelmében....addig a hitelfelvevő szó szerint az életét kockáztatja... értelmetlenül!
Tájékoztatjuk, Önöket röviden ismertessük Szövetségünk céljait, létrejöttének okait!

A Bankcsapda Érdekvédelmi Civil Szövetség semmilyen párthoz, vagy országos politikai szervezethez nem tartozik, szigorúan csak a devizahitellel megkárosított emberek Szövetségeként lép fel. A közélet színterén - mint civilszervezet - semmilyen ideológiát nem képvisel. Szerepvállalásunkat azért tartjuk fontosnak, mert a „nehéz idők” egyre nehezebbé válnak. A társadalmi, szociális, gazdasági kérdésekre az országos politika nem kínál megvalósított megoldásokat, így azt látjuk, nekünk magunknak, devizaadósoknak és szövetségeseinek kell megteremtenünk a lehetőségeket, hogy közel 3.000.000 ember létbiztonságát ne csak szavakban, hanem tettekben is garantáljuk!
Kérjük Önöket, hallják meg segélykiáltását közel 3.000.000 magyar embernek. Kérjék, követeljék az európai parlamentben, bizottságokban, szólítsák fel, a magyar hatóságokat, biztosítsák őket arról, hogy tudni akarja (a magyar embereken kívül) Európa népei is az igazságot!
Tisztelettel: Bankcsapda Érdekvédelmi Civil Szövetség
Kelt: Magyarország 2012-07-08
6.falkoniumnakválasz2012.07.27 20:58:27
Valami nem "kóser"a fejedbe falconium.
A bünti nem Endrésiknek jár,tőle bocsánatot kell kérni és a többi feloszlatott BAZ megyei szervezetektől.Szegedi Csanádot pedig meg kell fosztani a megye vezetésétől.Nem méltó arra,hogy ezt a pozíciót betöltse.Sajnos az országos vezetés is jócskán ludas a dologba,így tehát a teljes megtisztulást fentről kell elkezdeni nem kímélve saját magukat
a jelen uraknak.
5.falconiumválasz2012.07.27 01:36:44
Ha nem ügynök vagy, akkor egy mocskos áruló. El fog érni büntetésed!
4.Magyarválasz2012.05.03 23:49:14
Adjon az Isten!

Ha a személyes levelezéseidből kiderül hogy a Jobbik ellen tettél, akkor a magyar közmondás érvényesül aki megugatja a vackát az a kutya már nem házörző ,felejtős.Miért nem beszélsz a tényekről a TV 1-ben sem említeted hogy mít tartalmaztak a feltört leveleid. Van böven ellenségünk a magunkfajták nagy csalódás.Borsod megyeiek rendes dolgos magyar emberek nem kell öket félre vezetni. Ha pedig nem igazak a vádak akkor nem kell félni mivel az igazság mindig győz a végén. Ne gyengítsűk mi a Jobbikot, kérés a nemzetnek fontos a Mozgalmunk és ezt mindenki tartsa szem előtt .És ne feledkezünk meg a Szent Koronára tett eskű-ről. Szebb Jövőt egy Jobbik-os.
3.Anonimválasz2012.04.28 15:20:14
Kitartás és fel a fejjel!Nem engedjük mi BORSOD megyeiek,hogy a pesti urak döntsenek a mi sorsunkról.Az országos vezetés nem sajátíthatja ki magának a pártot.Jöjjön el az országos elnökség a megyébe és itt hozza meg a döntését.Sumák munkát, végeznek nem hallgatják meg az érintetteket.Vona Gábor túl sokat képzel magáról,és nem fogjuk ölbetett
kézzel nézni hogyan packázik a megyével.Nem feltétlen kell nekünk egy olyan pártelnök aki a szőnyeg alá sepri a problémát.

Adjon végre az isten minden igaz magyarnak SZEBB JÖVŐT!!!
2.Anonimválasz2012.04.27 10:40:31
Az igazság győzni fog! Veled van minden becsületes jobbikos,akik igen is tudják az igazságot. A Jobbik ne legyen családi biznisz! Aljas módszereket, csak aljas emberek alkalmaznak.Nem ezért dolgozott sok ezer magyar ember,hogy egyesek kisstílű játékszerévé váljon.Hályog van Vona szemén?
1.Anonimválasz2012.01.29 08:41:11
Addig ne fizessünk a Mazsihisznek, amíg léteznek Benes-dekrétumok és jogsértéseket követnek el a magyarok ellen Felvidéken.
Adatvédelmi elvek | Moderálási elvek | Rendszerismertető | Impresszum | Kapcsolat | Created by Art Legion
Page load time: 0.138975 | Megtekintett oldalak száma: 1